Емоційна компетентність: складові продуктивної взаємодії
програма Українського Центру Медіації [kmbs]
Місце
офлайн
Час
7-9 лютого 2022 року, 24 години
Вартість
11700грн. При оплаті до 31 січня - 9360грн.
Група
до 18 учасників
— Як впоратися з емоціями в професійному та особистому житті? — Як уникнути стресу, не знижуючи інтенсивності роботи? — Що робити з агресією іншого?
Над цими питаннями багато людей безрезультативно розмірковують роками. Тому, що шукають відповіді не в тому місці.
На програмі ми будемо шукати там, де потрібно; відокремимо реальність від ілюзій, знайдемо відповіді і нові питання. Будемо шукати ресурс не поза, а всередині себе.
В результаті: (1) учасники досягнуть більшого розуміння себе і природи реакцій інших людей; (2) отримають техніки саморегуляції та орієнтири для свого подальшого розвитку.
Ця програма для вас якщо:
Ваша робота пов'язана з сильними емоціями (врегулювання конфліктів)
Ваша професійна діяльність пов'язана з комунікаціями з іншими людьми (всередині компанії і зовнішніми партнерами)
Ви прагнете до внутрішньоособистісного розвитку і росту емоційного інтелекту.
Програма відкриває можливості:
1.Навчитися реагувати в складній ситуації так, щоб не нашкодити відносинам і не завдати шкоди собі.
2. Краще розуміти свої емоції.
3. Навчитися розуміти мотиви поведінки інших людей.
4. Відпрацювати практичні інструменти саморегуляції і поліпшення взаємодії з іншими людьми.
1-й день - Розуміння суті емоцій
Перший день буде присвячений наступним питанням:
Що таке емоції, емоційні стани. Навіщо людині знати щось про емоції? Різновиди емоцій, емоційних станів людей, їх вплив на прийняття рішень в конфліктних ситуаціях;
Зв'язок емоцій з потребами людини.
2-й день - Внутрішньоособистісний компетенція: самосвідомість і самоконтроль
У другий день розглянемо:
Концепцію емоційного інтелекту, його складові; з'ясуємо, яку роль відіграє емоційний інтелект у відносинах і прийнятті рішень; Емоційні стани; алгоритм управління власними емоціями та емоціями інших людей в конфліктній ситуації; Різновиди інструментів для аналізу емоцій.
3-й день - Емпатія і управління відносинами
У третій день навчимося:
Як проявити емпатію і досягти довіри у відносинах; Як ефективно співпрацювати в складних комунікаціях; Використовувати техніки і інструменти для роботи з емоційними станами та уникати типових помилок в процесі комунікації; Вести «складні діалоги».
Автори програми
Ольга Шепель
Заступник керівника та викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
сертифікований медіатор та тренер медіаторів (CEDR, Great Britain) та бізнес-медіатор Академії Мюнхенської ТПП (Німеччина)
Вікторія Ейдеміллєр
Викладач Українського Центру Медіації [kmbs]
сімейний медіатор, співзасновник та член Наглядової Ради Асоціації сімейних медіаторів України.
Відгук Геннадія Могилевського, CEO "Австар" про навчання в Українському центрі медіації.
Відгук Олени Степаненко, керівника ГО "Інститут альтернативних рішень" про навчання в Українському центрі медіації