БАЗОВІ НАВИЧКИ МЕДІАТОРА
МОДУЛЬ 3
Місце
офлайн чи онлайн, на ваш вибір
Час
найближчий старт
27 січня 2022р.
Вартість
10600 грн. (без ПДВ)
Група
до 24 учасників
Чому варто навчитися медіації?
Медіація - це вирішення конфлікту найменш коштовним шляхом
Медіація - це вирішення конфлікту у стислі терміни
Медіація - це можливість досягти результату, зберігши відносини
Медіація - це шанс розкрити та реалізувати нові можливості та продуктивні сценарії
Медіація - це вирішення конфлікту без шкоди окремій особистості
Медіація - це пошук рішень, що будуть виконуватись
МЕТА ПРОГРАМИ:

1) професіоналізація медіатора;

2) набрати додаткові години навчання, щоби відповідати вимогам ст.10 Закону України Про медіацію: « Підготовка медіаторів»: 1. Базова підготовка медіаторів здійснюється за програмою обсягом (тривалістю) не менше 90 годин навчання, у тому числі не менше 45годин практичного навчання. Програма базової підготовки медіатора включає теоретичну підготовку і відпрацювання практичних навичок.

ДЛЯ КОГО ПРОГРАМА: випускники програм по медіації УЦМ, а також інших закладів, визнаних НАМУ

ФОРМАТ НАВЧАННЯ: 4 дні з 9:30 до 18:00
Програмою передбачено виконання аналітичних домашніх завдань.
Цінність програми
Практична складова з фокусом на результаті. Вже після програми ви зможети застосовувати навички медіатора.
Кваліфікація дає можливість надавати послуги з позасудового вирішення конфліктів та в якості незалежного медіатора.
Ви можете використовувати навички не тільки в медіації, а й в переговорному процесі.
Не тільки для вирішення конфліктів, а я для налагодження комунікації.
80% другого модуля відведено під симуляції конфліктів в різних сферах діяльності.
Ви отримаєте досвід, що допоможе вам в різних ситуаціях, в тому числі, в особистому житті.
Перший день (Шепель О., Ейдеміллер В.)
  • Робота з емоціями. Що таке емоції, емоційні стани та їх різновиди. Навіщо медіатору знати та вміти розрізняти емоції. Вплив емоцій на прийняття рішень людьми в конфліктних ситуаціях.
  • Зв'язок емоцій з потребами людини. Як медіатору використовувати цю інформацію і працювати з нею в процесі медіації.
  • Практикум: Техніки управління емоціями під час медіації
  • Медіабельність спору. Практикум з визначення справ на медіабельність
  • Проведення попередніх зустрічей. Широкий практикум: відпрацювання навичок проведення попередніх зустрічей.
Другий день (Єрьоменко Г., Шепель О., Саєнко М.)
  • Робота з таблицею конфлікту ( на базі виконаного домашнього завдання).
  • Як від скарг перейти до тем. Практикум: відпрацювання навичок по формулюванню тем. -
  • Перехід від формулювання тем до роботи з інтересами. Дослідження інтересів сторін. Симуляція.
  • Робота з фінансовими питаннями на етапі роботи з інтересами і пошуку варіантів рішень: алгоритми розподілу майна партнерів, подружжя, спадкування тощо. Практикум: відпрацювання навичок по розподілу майна
  • Практикум: робота з інтересами і цифрами на етапі дослідження і при переході до фази пошуку варіантів рішень
Третій день (Єрьоменко Г., Тютюн О.)
  • Нормативно-правові аспекти, пов'язані з проведенням медіації
  • Документальне оформлення процесу медіації: які документи можуть складатись на кожному етапі медіації (угода на медіацію, угода про конфіденційність, документи, пов'язані з історією клієнта, угода за наслідками медіації)
  • Електронний документообіг
  • Практикум по відпрацюванню навичок роботи з документами
Четвертий день (Єрьоменко Г. , Насирова С.)
  • Відпрацювання навичок роботи з запитаннями в процесі медіації (по формату, змісту, етапам). Практичні завдання.
  • Практикум: Симуляції медіації: поглиблення навичок. Акцент на застосуванням навичок роботи з запитаннями в багатосторонньому кейсі.
  • Маркетинг та специфіка просування складних послуг (послуг медіації, юридичних та консультативних послуг).
  • Розглянемо 4 можливі моделі просування послуг медіації, обговоримо рівні зрілості ринку на прикладі послуг медіації та ринку юридичних послуг.
  • Детально розберемо 5 каналів просування, які працюють для ринків складних послуг
  • На практиці відпрацюємо основні компоненти презентації складних послуг, роботу з аргументацією при типових запереченнях, розглянемо кейси успішних сайтів компаній, які просувають складні послуги.
Тренери модуля: Єрьоменко Г., Шепель О., Тютюн О., Насирова С., Саєнко М., Ейдеміллер В. (працює декілька складів тренерів).



Наші клієнти
Випускники про навчання в УЦМ
Відгук Геннадія Могилевського, CEO "Австар" про навчання в Українському центрі медіації.
Відгук Олени Степаненко, керівника ГО "Інститут альтернативних рішень" про навчання в Українському центрі медіації
Галузь діяльності
Звідки Ви дізнались про подію?
Регіон проживання
http://om.ukrmediation.com.ua/dogovir
+38 044 490 66 35
+38 097 436 05 77
+38 050 013 18 55
nataliia.makohin@kmbs.ua
https://ukrmediation.com.ua/
Made on
Tilda